Nykomlingen..

Har börjat installera sig nu, tror jag i alla fall. De är känslan som säger de!
På måndag räknar jag med att kunna börja jobba lite med herrn, vi får väl se hur de går. Har inte allt för stora krav eller förhoppningar, så e de. Vi återkommer om de när de är gjort :)

Ponnysarna dom mår bra, håriga och söta! Tänk när man ska få sätta igång och jobba lite där också :) Vinur har fått "äran" att få gå några svängar med lill-matte på sistonde. Tror båda tycker de är riktigt kul :) Tänk bara när hon börjar bli lite större och kan börja sitta själv och styra! Kommer bli hur kul som helst.

Lea hon har gått på påskledigt från dagis idag, så nu blir vi hemma i ungefär 1½ vecka. Så imorgon ska vi passa på att kanske baka och om jag inte misstar mig blir de lite mockning i stallet också :P

Hej hopp!


Ja de går inte fort, men nu är de faktiskt en färdig box med galler på fönstret i de där hörnet. Kan man inte tro när man ser den här bilden, men så e de faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0