Grattis!

Till mig själv på födelsedagen..
Har haft en riktigt menlös födelsedag, men de kanske är så de ska vara när man blir stor!

Happ, så när de kändes som mest kasst gick jag ut till mina underbart, underbara små ponnysar! Tog med mig skrapan och vips så hamnade halva ponnysarna på marken, ja givetvis en massa på mig med! Sen tog jag på Vinur grimma och grimskaft, hoppade upp barbacka och skrittade några hundra meter tillsammans. Hur underbart som helst :)
När vi avslutat våran lilla ridtur var jag tänkt att ta tjockisen (Birta) på promenad, men då kom min mor och far så de blev inte mycke av den promenaden. Vi kom ju hela vägen ut ur hagen! Men vad gör de, vi tar en promenad med barnvagnen i morgon istället :)

Jaha, då så... Har som inte så mycke mer att skriva om jag inte vill skriva en massa "spy galla" saker. Men de är som så trist att läsa så jag hoppar över de hela och ger er en bild på stallets nykomling, återstår bara att se hur långvarig hans vistelse blir! Kan vara allt från 1 vecka till ett halvår, de får tiden utvisa :)


Rigo eller om man väljer Leas uttryck "Rido".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0