Sådär ja..

Nu rullar de på kan man säga :)

Igår blev de massage på två hästar och sedan lite jobb med en massa barn, avslutade dagen med att rida ponnyn en tur i skogen. Kort och lugn tur, men härligt då de inte regnade!

Idag har sett ungefär lika ut, masserat två hästar och sedan jobb. Visserligen bara 3h jobb, men de blir ju de det blir. Nu däremot har jag precis nattat Lea och funderar över om de inte blir till att fara ut med ponnyn en sväng innan de blir allt för mörkt ute! Beror lite på vad sambon hade tänkt göra.

Däremot måste jag ju säga att de är tragiskt att man ska behöva få ont i huvudet när man har jobbat, slår aldrig fel. Dock verkar ju citodon fungera, alvedon däremot har ingen större effekt på mig. Sådant är livet!

Så vi laddar väl för huvudvärk i morgon, nej jag menar en arbetsdag. Fast de blir inga ponnysar masserade i morgon, bara en massa barn.

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0