Mycke och många..

Så ser livet ut, mycke att göra, många olika saker :) Men jag gillar de nog ändå!

Igår var en händelserik dag, först fika på Simons med Carro och Lee. Sedan jobb 2½h, hem och äta, för att sedan knata bort till grannen och massera två hästar. Lyckades även under gårdagen anmäla mig till en hoppträning! Hör och häpna, jag och den feta springaren ska hoppa! Hon har väl aldrig sett en bom och jag har väl inte gjort någe liknande på måååånga år :)

Eftersom gårdagen va händelserik, har jag indag vart slöare än slö. Inte gjort ett smack, mer än å vart med Lea förståss. Som är hemma från dagis och är sjuk! Trodde lungorna skulle komma upp inatt under hostattackerna, stackarn. Har massor som borde göras, men inget jag vill göra.

Bygga klart vinterhagarna, måla galler, måla lite andra saker, fixa i stallet, massera hästar osv. Men de hinns nog de med. Så för att gott göra denna lathet, så tänker jag ägna kvällen åt att studera. Hade även tänkt att jag skulle hinna jobba min ponny lite i lina också innan dagen är slut, får se hur de går. Sambon far ju på jobbet ikväll så :(

Just ja, övrig oviktig info är att Aska börjat löpa. Så nu ser snart huset ut som ett slakthus, jippie ;)

Hej då!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0