Händelserikt :)

Har spenderat en vecka i Gnesta nu och gått steg 2 på axelsons hästmassage. Lärorikt, men det vart som rätt full uppe i skallen :) Så nu ska de tokpluggas i några vckor och bara hoppas att man fixar de teoretiska provet i steg 3, håll tummar och tår!!

Påväg hem blev de ett stopp i Sundsvall, eftersom de inte gick något tåg längre än dit på lördagen, som tur är bor Susanne där och kunde ta hand om mig :P Roligt att se på och mysa med fölisarna, kanske blir de en fux till ;) Fick även provrida ett av stona, man blev som sugen på att ta hem en musblack också. Gisses vad snabbt jag skulle kunna fylla stallet och lite till :P
Men alltid trevligt att sitta på en häst som verkligen vill jobba och göra rätt, bara prata och tala om vad man vill. Allt blir så mycket enklare med sånna hästar. Underbart :)

På måndagen kom min kära sambo och hund och hämtade mig, så blev de en tur i Birta city. Roligt att strosa lite, blev några tröjor åt mig, ett par byxor och några tröjor till Fredrik och Lea fick sig en dockvagn och en fleesoverall. Gissa om de va någon som gillade dockvagnen!

Väl hemma på måndag kväll blev de till att MYSA med STORA bokstäver, med min lilla prinsessa :) När hon hade somnat blev de en tur ut och pussa på hästarna. Vinur hade nog saknat matte lite, Birta däremot hade nog inte ens funderat över att jag vart borta över 1 vecka :P

Så idag har Lea vart på dagis och jag har jobbat Birta lite från marken. Älsklingen är för stunden ute i stallet och håller på för fullt för att få lite ordning där. Blir nog bra de där tillslut!

Nu god natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0