Underbara älskade!

Lilla ponny, tror jag börjar gilla min lilla röda fux. Att arbeta den damen från marken är så roligt! Så efter 2 dagars arbete från marken väntar i morgon ridning! Tror de blir en tur rakt ut i skogen :)  Fast vem vet, de kanske är storm i morgon så vi ska väl inte ta ut något i förskott..

Annars flyter väl livet på helt okej, Leas förkylning börjar efter typ 1½vecka släppa lite smått. Hon har så mycke sköna komentarer för sig nu mera. För någon dag sedan stog hon i köket bredvid Fredrik och säger åt honom väldigt förståndigt att han måste säga till när han ska "pluppa" :)

Sambon är som "vanligt" på jobbet, trodde vi skulle få ha lite fredagsmys. Men icke, han har inte åkt från jobbet än. Så jag lär ju sova när han kommer hem inatt.

Något roligt just för dagen är att gardinerna som vi beställde från jotex har kommit, dessutom fick vi dom av svärmor. Tusen tack! Satt upp dom i ett fönster bara för att få se hur de blev, snyggt ;) Så nu ska dom fållas upp lite och strykas. Kommer bli kanon!

Lea har även hon fått saker av farmor, en vinteroverall, handskar, några par byxor och en tröja. Inte alla som har den turen inte :)

Förövrigt funderar jag på att göra en smörgåstårta i morgon till middag, vi får väl se vad orken räcker till :) Men gisses nu ha jag skrivit massor! Go natt.

Just ja, glömde bort att säga att Vinur mår förträffligt i all vinterpäls. Större glädjespridare till ponny får man leta efter. Han bara älskar alla och skulle gärna bytt liv med en knähund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0