Snabba på?

Ibland kan man önska att saker och ting bara kan bli klart, utan att man ska behöva påta på hela dagarna för att få någe å hända :P Som idag har vi satt igen en av gluggarna på stallet där fönstrena satt förut. Men även fast vi jobbar på allt vad vi kan, så går de så lååångsamt tycker jag :)
Tålamod är inte min starka sida :P

Vill som ha stallet klart nu, så man kan börja göra de saker som är roliga! Ska i alla fall försöka få ur boxarna i helgen så ponnysarna kan börja gå in och sova på nätterna. Då kan grabbarna få käka massa hö och Birta få banta ;) Nej då, men man kan styra saker och ting lite bättre ifall de står inne på nätterna och i varsina hagar på dagarna.
Nu står dom i varsinna hagar på dagarna (Harry och Vinur i en och Birta i en annan) och så står dom ihop på nätterna. Men de löser sig sa han som sket i badkaret!

Nu sitter jag och kikar på bonde söker fru, rätt pinsamt måste jag erkänna :P

Lea sover, hon somnade snabbt idag. Eftersom hon vägrar att sova på dagis, men de gör ju inget så länge hon är på bra humör. Sedan har hon fått kritor och ritpapper av morbror idag, så det lär ju bli en hel del ritande i morgon :P Go ungen min!

Så då har man uppdaterat här, ska se klart på bonde söker fru och sedan plugga. Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0