2 hela veckor!

Kan ni förstå att jag inte kommer få se min älskling på hela två veckor! Kommer förmodligen inte ens vara hemma på hans födelsedag =/

Men de kommer nog blir bra i alla fall, spenderar ungefär 1½ vecka i stockholm och eventuellt en stund i sundsvall. Vi får väl se vad som händer.

Så i morgon då ska jag och lilla sötnosen min vara hemma helt själva och bara mysa, måste passa på att pussa på henne när man inte ska få se henne på jätte länge! Men idag har hon i alla fall vart på dagis, för första dagen på länge och jag tror hon såg fram emot de faktiskt. Inge grin när vi lämnade, dock väldigt trött när vi hämtade :) Go plutten somnade tidigt kan man väl säga :)

Blev en kort liten promenad med Birta idag, tillsammans med älsklingen och Aska. Trevligt, lite miljöträning för damen. Pussade även på Vinur-skrutten. Han är nog den som kommer sakna mig mest den här tiden då jag är borta.

Nu ska jag fortsätta slappa :) Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0