Lövely :D

Idag va min häst bara så duktig :) Lilla söta Birta bus! Måste säga att både jag och Birta uppskattar verkligen att ha sällskap ut, så mycke roligare då. Man blir som lite mer inspirerad!
Tänka sig, hon tog tölt när jag bad om tölt. Vi har som inte tränat på de just någe alls, man blir så glad!

Annars tror jag nog jag har blitt kär (igen) i ett litet "sött" varmblods sto. Ja, man är nog rätt sjuk i huvudet egentligen :) Fast jag kan nog leva med de.

Vinur däremot har nog lessnat på att gå i sin lilla sjukhage. För på våra promenader så tar han rätt som de är sats och bockar, piper och stegrar sig. Blir väl kanske så när man måste få utlopp för all överskottsenergi. Aningens lejsamt tycker jag däremot, kan som inte gå och sova som i vanliga fall då :P

Men nu blir de till att sova, för i morgon ska jag arbeta. Ser som fram emot de eller så inte :)

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0