Konstig?!

Jag måste verkligen va konstig jag! Fattar verkligen inte hur endel människor är funtade. Uppenbarligen inte samma sätt att tänka och värdera. Ja jävlar, om någon kunde förklara...

Idag har jag vart ute och ridit med Emma och Harry, blev lite backträning. Damen kändes knepig, kan inte riktigt förklara hur. Bara knepig! Men de va nog kanske bara en sämre dag helt enkelt :)

Lever även på hoppet att de ska sluta regna nån gång, man blir så nere av sådant här väder. Så håller jag även tummarna för den lilla fuxen med bläs som står i en liten hage, för på tisdag blir de återbesök hos PH vet. Tänk om de är bra, lyckliga jag i sånna fall. Fast jag har inte så stora förhoppningar!

Något som jag däremot gillar och förstår mig på, är att de verkar dra ihop sig för min ridplan. Förmodligen så ska matjorden bort i höst och om allt går som jag vill. Ni vet med pengar, tid och allt de dära, så blir de grus nästa år. Förstå min lycka :D

Nu däremot ska jag dricka en kopp te och sen sova! Hästarna ska ut i morgon också och så kommer min sambo hem som är på jobbet just nu!

Go natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0