Grått..

Idag är de grått ute, fast de ser nästan ut som att det var tänkt att klarna upp. Är väl bara för att jag satte på hästarna täcke. Tyckte Vinur kunde få de när han står i sin lilla lilla pytte hage, han vill inte ligga eller rulla i den och han drar sig rejält för att kissa :P Tur dom står nära så det är lätt att bara dra av dom!

Vette tusan i övrigt vad man ska fiddelera i idag, kanske baka en kaka till. Igår blev de kokostosca, blev sådär. Är alltid så snabb att plocka ur den ur ugnen, så den blir så kladdig jämt. Men ner går den nog ändå ;)

Skulle ha haft sånna där jätte stora papper eller sådant papper som finns på typ tapetrullar och så lite vattemfärg. De skulle ha kunnat vara skojj! Ne nu verkar det som att min kära dotter vill att jag ska gå och titta på Skrållan med henne, men jag tycker inte att Skrållan är lia bra som Lea tycker att hon är..
Tror de blir lite fika istället :)

Hej då!


Vadå åsneöron, x-bent och tjock?! Snygg heter de :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0