En massa *piiip* ord..

Kom det ur min mun igår då jag upptäckte att Vinur va borta hos grannarnas hästar och kutade järnet! Så det går när man tänker sig en långsam igångsättning. Bara hålla tummarna för att benet håller, men man blir så *piiip* less. Lite förmycke tid och pengar för att springa bort utanför hagen i full fräs...

Jaja, man blir bara less över att tänka på skiten.

Birta däremot har fått sig några dagars paus, för han jag bor med är nyopererad och har legt i soffan. Så han får inte lyfta tex Lea, därav har jag inte kunnat lämna dessa två själv hemma :P
Men annas går det bara fint med henne (tror jag i alla fall), snart kommer ju även Tina, så de är väl då vi får dommen ;)

Nu däremot ska jag sitta här och tycka lite synd om min onda kropp efter en lite för lång natt. Så e de, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0