Axelsons hästmassage!

Gisses, nu var det lääänge sedan jag skrev :)

Veckan som var (7-12/3) har jag vart på kurs nere i Gnesta, där jag gick introkursen och steg 1 i Axelsons hästmassage. Måste säga att det var en mycket lärorik och intressant vecka och hem kom ma med huvudet FULL PROPPAT med massa ny och bra information och kunskap :)

Så nu gäller det bara att få ihop praktiktimmar och träna på, så man kan åka iväg och gå steg 2 också! Så idag har jag vart på ridskolan här hemma och hört mig för lite granna. Ska blir väldigt kul att börja klämma lite på en massa hästar.
Visst har jag klämmt lite på mina egna också, Vinur tyckte de va väldigt skönt. Birta tyckte de va underligt och att det började klia lite, så tålamodet hos henne var inte så lågt. Men jag lyckades i alla fall massera halsen på båda sidorna. Tar nog ett tag innan hon vänjer sig.

Sedan kan man ju direkt säga att mina pälsbollar kanske inte är direkt optimala att träna på :P

Nu däremot ska jag springa ut och ta in hästarna, sedan blir det nog till att plugga lite och sedan sova :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0