Myspys dag :)

Solen har hittat hit idag, så jag och Lea har passat på att ränna runt och bara ha de bra :)

Så vi var upp till grannen och lekte där en stund, massa spännande saker att springa runt med, under och över :P Sedan blev de en liten tupplur innan vi begav oss ner på byn. Hade tänkt investera i ett par skor, men de gick ju som inte så bra. Ena affären jag gick in på, där syntes de inte ens till någon personal. Så jag gav upp och gick, på nästa affär hittade jag ett par walking sandaler. Men jag vet inte, dom satt som inte sådär perfekt som jag hade velat att dom skulle göra. Måste funderas på en stund :)

Middag åt vi hos min kära pappa, aldrig fel med lite mat! Efter mat och lite surrande blev det till att promenera hemåt. Lea gick bitvis och höll i Askas koppel och bitvis åkte hon vagn. Aningens snäll hund, fort de sträcker i kopplet stannar hon direkt. Tur de, annars hade nog Lea druttat omkull direkt eftersom Aska väger nästan dubbelt så mycket som min lill prinsessa!

Väl hemma blev de välling och "Pingu", sedan somnade damen i sin säng :)

God natt gott folk :)


Fick en fin blomma idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0