Målat!

I denna värme har jag roat mig med att måla bräder som ska bli foder runt fönstren. Man gör ju vad man kan när man är dyng-förkyld!
Kan lugnt säga att jag ogillar att vara täppt i näsan, inte min grejj och för att få bort skiten måste man använda nässpray. De måste va bland de vidrigaste som finns =/

Men i morgon så är jag frisk, för de har jag bestämt mig för. Eftersom de står jobb på schemat och då vore de trevligt om man kännde sig åtmindstonde lite som en människa.

Annars så händer väl inte så mycket, skulle ha vart träning för Tina igår. Men hon hade magsjuka så de gick ju inte så bra :P

Har även sått lite dill, morötter och rädisor. Ikväll gjorde jag även en filmjölkslimpa, blev helt okej i konsistensen. Smaken vette tusan, för någon sådan har ja inte tillgång till just nu!

Nu ska jag däremot sova! Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0