Bakning :)

Idag har jag inte gjort allt förmycke. Men jag lyckades i alla fall sno ihop ett brytbröd och enligt mig själv så var de gott, gillar när det är mycke fröer och "nyttigheter" i :)


Så blev de!

Blev en god kvällsmacka nyss till alla latinska muskelnamn och dess bytydelse och funktion. Spännande och intressant om man heter Emely. Längtar tills september och en vecka i Gnesta, hur lärorikt som helst!

Föresten så har min dill, mina rädsor och morötter börjat komma litegranna nu. Kanske inte ens skrivit att jag satt något, men nu vet ni :)

Nu däremot tänker jag gå upp och lägga mig på spikmattan en stund. Kan behövas på min onda kropp, ingen som vill skriva ihop ett bra och enkelt träningsprogram åt mig?

Jaja, god natt!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Recept tack:)!

2011-06-30 @ 16:09:48
Postat av: Emely

Ska bli :)

2011-07-01 @ 12:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0