Snart...

Snart är de torsdag och då ska Vinur till kliniken. Hoppas, hoppas att dom hittar vad som är knasigt på min underbara lilla ponny! Känns lite gruvsamt men bra på samma gång, är väl så när man inte vet hur de slutar kanske.. Men håll tummarna för oss :)

Idag har det vart strålande solsken och runt minu 10 ute och jag har tagit mig i kragen och ridit båda ponnysarna. Birta gick rätt bra, lite brydd att vara ute själv kanske. Då hon inte gick fram riktigt ordentligt och de ble inte bättre direkt på hemvägen :P Men hon gör de hon ska och vi fick till en hel del tölt idag. Lycklig matte!
Flauta däremot kunde inte förstört vädret mer idag än vad hon gjorde. Bortåt kunde man önska att det ramlat ner ett ridspö från himlen då hon inte gick fram och fort man gjorde halt förökte hon vända hem och hemåt la hon sig på bettet och försökte kuta ifrån allt som hette jobba. Då blir man lite aningens less, eftersom man vet att hon kan! Så i morgon tror jag det blir en genomkörare i ridhuset om jag får barnvakt. Där kan man jobba på volter stora och små volter och inte finns de något håll som är bort eller hem heller :P

Men jag gillar om alla hästarna som jag har just nu i alla fall. Dom är väldigt olika varandra och man lär sig något av dom allihopa!

Nu däremot ska jag fortsätta se på när sverige förlorar handbollen och sedan blir de sova :) Go natt!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Håller tummarna för Vinur:)..

2011-01-26 @ 10:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0