Piggelin!

Inte jag dock, men ponnyn :)

Dålig uppdatering här, men men.. Så vad händer då?

Joe, man börjar ju få nyårsångesten. Inte bra ska jag då säga. Så nu håller man ju på och funderar över vad man ska göra av sitt liv och inte kommer man fram till något vettigt heller. Suck! Hade velat läsa till sjukgymnast, men då går de ju givetvis inte att plugga på distans och inte har jag lust att flytta till Umeå i tre år. Huvva (som Lea säger), tänk er att lämna hela familjen med djur och allt! Näe jag skulle bara ha hemläntan..

Så va de med de! Annars så rider jag lite granna sådär spontant, försöker hålla Flauta i gång och de går bra. Ska väl till att sätta igång Birta nu när benen, efter hagmassakern, är normala igen. Alltid ska det vara något med nån ponny.. 
Funderar även på om man skulle ha ridit ett dressyrpass för någon tränare, vore skoj nu när man kan vara med på "riktigt". Eftersom Flauta kan en hel del och dessutom inte är halt :P Så tror jag att de skulle va riktigt nyttigt för denna gamla avdankade dressyr ryttare ;) 

Näe tjohopp nu va fantasin borta igen! Hej då :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0