Livet?

Denna konstatna fråga, vad ska man göra med detta liv egentligen?

I år hade jag tänkt att jag ska ta tag i mitt liv, visst låter de fint :P Men man kanske ska inse att man är vuxen och dessutom har en liten dotter. Så de kan ju vara bra om man kan se till att det finns mat på bordet och så vidare..
Sedan vill man ju kunna göra lite roliga saker ibland :)

Idag däremot så har jag ringt på ATG kliniken och där konstaterade dom att det i stora drag är omöjligt att få komma till Katarina Fischerström. *suck*
Men efter att ha pratat med en del människor så konstaterade jag att jag ska ringa på PH vet i Timrå, dom ska tydligen vara bra. Känns som att det är dags att få hästen kollad ordentligt. Kostar ju en slant att ha hästar som bara "står".
Ska även ta mig i kragen och sätta igång lilla Birta, min lilla sötnos till ponny!
Flauta däremot hon är igång, var en tur till ridhuset idag, skritt och trav går bara fint. Men i tölten kommer de lite stress och då slår hon upp huvudet och går i travtakt, de är väl en frågan om styrka också.

Middag blev det hos svärföräldrarna, gott som bara den :) Sedan spelade vi lite spel där och efter de så hämtade Mirja upp mig för en tripp till ridskolan. Där de var träning på gång, gisses vad man blir sugen att rida träning alltså! Tror jag ska vara med på nästa träning, kan ju inte skada direkt. Men däremot lär man väl få en ordentlig träningsvärk dagen efter, men de är de värt!

Hade även hoppats på att man skulle kunna få rida för Tina något framöver också, ta tag i tölten på kusarna. Kan ju behövas, är ju inte världens bästa töltryttare precis :P Men man kämpar ju på och de går framåt.

Nog om detta tjatande om hästar hit och dit. Eller kan ju nämna att stallet är fullt för natten, fått påhälsning från två av ridskolans kusar. Dom har ju som sagt träningar där och stallet blev överfullt, så två av dom fick bo här.

Nu däremot ska jag sluta surra om hästarna :P Men dom e ju halva mitt liv :D

Återgår väl till surfande och filmtittadet, go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0