Förkylning!

Idag har man skottat snö hela j*vla dagen! Less man kan bli på snön och som avslutning på dagen har man lyckats åka på en rejäl förkylning :( Är väl bara för at jag tänkte tanken "jag är inte så ofta sjuk" i förrgår..

Lea däremot har vart hos mormor och morfar idag, vi åt även middag där. Gott gott :)

Igår däremot så bakade jag kardemummabullar. Uppskattat av sambon kan jag säga! Blev två plåtar, provade även på att "snurra! dom. Resultatet syns nedan.




Annars hände väl inte allt förmycke igår.
Ska även låna upp snöslungan av pappa och köra ur longervolten med. Jag bara älskar min longervolt och saknar den enormt mycke. Alla dessa dagar då det är dåligt väder eller man inte känner för att rida. Då kan man jobba i volten och slippa dåligt samvete :D
Man kan ju göra nästan allt i den där volten, longera vanligt, med inspänning, med dubbla linor, rida lite och även löslongera. Visst jag kan inte löslongera just nu eftersom det saknas några ribbor, men dom ska ju upp sedan!
Sedan efter att vi satte upp lyset där, kan man ju vara där på kvällarna när det är mörkt också. Tänk om man hade råd att köra dit riktigt bra underlag också, tänk tänk..!


Fint va ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0