Det var en gång..

För länge sedan :) Eller så inte!

Frisk, nu är jag frisk som en nötkärna tror jag. Så igår kväll tog jag och Mirja oss en skritt tur på damerna i månskenet. Riktigt skönt väder alltså, bara 2 minusgrader och som sagt månsken.

I förrgår (torsdags) var vi även in till ösd med Lea för pricktest. Vilket till våran förvåning, samt lättnad inte visade något allt. Men vi ska ändå få komma in och äta ägg på sjukhuset ifall något ändå skulle gå fel, så alltså inget ägg hemma. Sedan har hon något som heter atopiskt exem (böjvecksexem tillexempel) så vi har fått lite krämer som ska smörjas med. Blir nog bra de där med :)

Nu däremot är jag helt solo här hemma, förutom Aska då. Lea är hos mormor och morfar och sambon jobbar. Så undra vad man ska fiddelera med nu då? De visar sig nog :)

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0