Alltid någe..

Igår så kom man hem från jobbet och hittade lilla Birta halvt utanför hagen. Jippie!
Så de innebar ju laga hage och dåligt humör! Men men., De ska alltid vara någe med dessa djur!

På eftermiddagen var även veterinären hit och precis som jag misstänkt så har Birta vargtänder. Givetvis på båda sidorna och inte direkt små heller, en är även vass. Alltså ännu en veterinärräkning, ska höra på ATG vad dom tar för att operera bort dom. Knappast billigt i vilket fall som helst..

Januari fortsätter alltså med gigantiska utgifter! Fast de där tänderna får nog ta och vänta tills nästa månad i alla fall. Tror jag ska ta å börja samla frimärken istället..

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Sarah

AnnSofie Lilja är super på o dra vargtänder:).. Raijsa hade såna rejäla vargisar o dom satt mot tandraden så hon tyckte dom fick sitta kvar.. så länge jag inte märkte nåt problem m bettet så var det lugnt:).. Ibland ska man ha tur,alla 2a hästar den dagen fick dom utdragna....:S!O det gick smidigt med dom...

2011-01-15 @ 16:06:40
Postat av: Mly

Okej, man kanske ska höra vad hon tar för att göra de? Jag kollade om hon hade vargtänder för jag tyckte hon va lite tjafsig i munnen och gärna gick ställd åt ett å samma håll.. Tyvärr :P

2011-01-15 @ 17:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0