Ruggigt väder!

Idag har vi haft runt 17minus, snö och tokblåst! Jippie eller något ditåt, men vi har i alla fall hunnit riva lite mer i stallet. Fast efter en stund var vi tvugna att ge upp, tårta lossnade nästan och magen kurrade :)

Har inte masserat och stretchat Vinur på två dagar, dåligt samvete =/ Men dom sa varannan dag eller åtmindstinde 3dagar i veckan och jag har gjort de nästan varje dag. På typ 3 veckor har jag missat 5ggr och då är dagen och gårdagen inräknad! Så egentligen borde man inte ha dåligt samvete, men de blir ju så ändå..

Jag som hade räknat med en härlig tur på Flauta igår, blev inget av. Så jag tänkte att de skulle bli idag, men jag är inte självmordskandidat. Med andra ord struntade jag i de och frös inte heller ihjäl! :)

Ikväll är vi solo här hemma, älsklingen jobbar och jag har passat på att plugga lite. Konstaterade att de ytliga musklerna verkar sitta helt okej. Bland de djupa musklerna vad de 16styckna som inte satt. Jag är ändå nöjd, har inte tränat dom nästan någe och många heter nästan lika :P

Nu däremot tänker jag gå å lägga mig på spikmattan en stund, sedan sova!

God natt gott folk :)


Hästarna i gårdagens kyla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0