Alla hjärtans dag :)

Givetvis så har vi idag firat alla hjärtans med en storslagen middag. Bestående av alla saker Lea gillar på samma tallrik, makaroner, korv och ärtor :P Gisses hon satte sig och började äta påen gång, inte ett knyst förän de va slut på tallriken och då ville hon ha mer! Så hon va då lycklig, själv hade jag kanske föredragit fläskfile eller något ditåt :)

Annars har de väl inte varit någon jätte spännande dag, typ -20 och blåst. Inget att hänga i julgranen de inte!

Så vad har hänt och vad händer framöver.. Bra fråga!

Hästarna rids, igår red jag ut Birta. Hon gjorde mig lyckligast, jag som brörjat ge upp lite. Men igår kom de tölt, en hel del. Så då fick man lite ljus i vardagen. Sedan skrittade jag ut Flauta i sällskap med Vinur och Mirja. Trevligt men aningens kallt. 
Annars så har jag masserat, skrittat och stretchat Vinur. Hoppas för allt jag har att han sa bli bra och att de ska visa sig varo okej när vi ska till Timrå igen på torsdag, men de känns inte så. Tyvärr..

Sedan pluggar jag på, börjar få in en hel del muskeldelar i huvudet nu :) Känns riktigt bra, snart får man åka iväg å "plugga" eller vad jag ska kalla de. Tur som man har får jag åka med nägra jag känner ner och så kommer Fredrik förmodligen ner och hämtar mig när veckan är slut

Så i morgon måste jag försöka komma ihpg att ringa om boende! Glömde de idag, men ursäktar mig med att vi faktiskt har börjat riva lite mer i stallet idag. Långsamt går de, men de kommer bli bra :)

Som avslutning får ni några kort på mitt hjärta!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0