Ont i skallen!

Idag har man lite ont i skallen, tror de beror på att man ansträngde axel och nackmusklerna igår. Hänga upp och ner i ett par ringar i en gympasal är rätt jobbigt :)

Fick mig även ett gott skratt för en stund sedan. Frågan är egentligen om man ska skratta eller gråta, men som sagt skratt blev de.
Så förutom skrattet konstaterade jag att jag trott fel, tagit ett felande beslut förut helt enkelt. Men i min enfald trodde jag människor kunde ändra på sig, men de är svårt att lära gammla hundar sitta!

Till "roligare" saker så höll jag på att ramla av ponnyn igår. De va ett tag sedan man landade bakom sadeln :P Kan väl säga att jag var inte riktigt beredd på skuttet! Men de gick ju bra :)

Nu go natt!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det där var ett kryptiskt inlägg;)...Blir ju liite nyfiken vad som var så roligt/tragiskt??

2011-08-12 @ 20:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0