Gött!

Såhär en regnig dag i augusti har jag kommit fram till vad jag ska önska mig i julkapp! Bra va :D

Annars har dagen inte bjudit på så mycke, jag och Lea har i och för sig vart ute och lekt en sväng. Burit vatten till Vinur, flyttat Vinur, hämtat posten och givetvis lekt i sandlådan. Mycke mysigt att leka där när de regnar ute :P

I morgon kommer däremot min sambo hem, jaja, han sov hemma inatt också. Men de är som inte samma sak och jag längtar faktiskt riktigt mycke efter honom. Måste bero på att han jobbat mycke på sista tiden, men i vilket fall ska de bli skönt å få "hem" honom :)
De där lät verkligen konstigt..

Hade tänkt städa, men Lea ligger och sover i hallen, så jag vill inte gärna väcka henne med en damsugare! Så därför passar jag på att göra ingenting medans tristessen kryper närmre. Hata regn och gråa moln kan man väl få säga?! Man blir så less helt enkelt.

Nog med klagandet, hej då!


Före och...


efter! Tänk vad lite färg kan göra mycke :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0