Efter solsken kommer regn..

Eller hur va de egentligen?!

Efter några underbart soliga dagar har regnen nu infunnit sig och tänkte enligt väderprognosen stanna ett tag! Så då får man helt enkelt passa på att göra en massa innesysslor, som städa ni vet.. Just nu däremot tänker jag njuta av stunden innan vi ska till att fika frukost nr 2 :P
Fredrik har precis åkt på jobbet igen och Lea sitter och tittat på Hello Kitty, mycket enerverande melodi på den filmen. Fast jag gissar på att de är det som gör den så barnvänlig.

Verkar inte bli någon semester tripp för oss i sommar heller, så jag tänker satsa allt på att de ska bli Kolmården nästa sommar! Tänkas va häftigt de måste vara :) Årets semester tripp får nog bestå av att bygga en altan och göra fördigt stallet, inte helt fel de heller...
Om man inte jämför de med Kolmården förståss ;)

Konstaterade även att jag har en hel del omasserade hästar som måste masseras innan kursen i september, men de ska väl lösa sig de med hade jag tänkt mig. Knepigt dock att inte folk verkar "nappa" på att få sina hästar masserade helt gratis!
I vilket fall kommer de att bli ett händelserikt år och jag ser faktiskt fram emot de helt och hållet. Så nu gäller det bara att hålla fast vid planerna och se till att göra de absolut bästa utav saken!

Just ja, kom på de att vi va ju faktiskt till Fäviken i helgen som va. Varmt, men väldigt roligt och kul att se en massa hundar som kan och gör de som de ska göra! Tänk om ens egen hund vore hälften så drillad..

Ne nu tror jag att de får bli lite frukost, börjar som kurra i kistan. Ha de bäst tills vidare :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0