Borta!

Sist jag skrev här på bloggen så försvann de inlägget, bara sådär. Vet inte riktigt hur de gick till :/

Men nu gör vi ett nytt försök, har beställt två regntäcken ur Hööks åt ponnysarna. Ett åt dom var alltså :) Borde komma vilken dag som helst! Ska även beställa lite skor och saker till hagarna ur Börjes, sådans som är bra att ha och kostar bra nog mycket mer här hemma i ström.

Håller även på att ragga hästar till min massage, men de går väl sisådär. Måste bli klar innan jag åker, annars blir de lite jobbigt å förklara sig ;) Men de ska gå, har bokat boende och allt. Längtar i massor, träffa nytt och "gammalt" folk och lära sig en massa roliga saker!

Lea har ju som sagt även börjat dagis, vilket innebär en småsnorig tjej mest hela tiden tydligen. Här ska visst imunförsvaret tränas till max! Roligt tycker hon i alla fall att de är, talar om att dom lekt med klossar, gungat och lekt i sandlådan. Hur bra kan de bli, alla saker Lea gillar på ett och samma ställe :P

Måste även flika in att jag har fått träffa två små underbart söta pojkar också, en på 6 månader och en på snart 5 månader! Man blir ju lite sugen på smått igen, fast de får dröja något år till!

Nu däremot sitter jag som vanligt och väntar på att Lea ska vakna, vi har vart och busar hos morbror på förmiddagen. Så hon va nog rätt slut :)

Hej hopp!


Lilla Birta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0