Värme :)

Idag har vi haft underbart härligt väder :) Visst, solen har väl inte direkt lyst hela dagen. Men de har inte blåst eller regnat heller och så känner man av vårvärmen!

Så givetvis passade vi på att gå en långpromanad hela familjen, blev nästan hela berget runt. Lea är så rolig när man är ute och går, sitter och kollar på llt runt omkring. Munnen som ett sträck, alldeles gravallvarlig :D Fast jag tippar på att hon tycker att de är rätt roligt, för småbenen dinglar hela tiden!

Efter promenaden sadlade jag Birta och for ut och red. Red upp till masten fram och åter, duktig tjej de med :) Kommer bli en kanon kul häst bara jag tar mig i kragen och rider lite mer ordentligt, eller oftare kanske de heter! Men från och med i morgon så har vi ingen ursäkt längre, för då ryker vargtänderna. Givetvis blir de väl 2 veckor utan bett (gissar jag på), men sedan så... :P

Dagens middag köpte vi på resturang Chang, måste säga att jag blev lite less. Var som inte så gott som jag hade tänkt mig, men så kan de ju vara ibland. 

Annars så är väl livet som de ska antar jag och nu tänker jag inta soffan och ett glaf coca cola. Livets dryck på flaska ;)

God natt!


Lea pottränar trollet, inte de lättaste ska ni veta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0