Underbart!

Ibland är livet just precis, underbart :)

Idag är just en sådan dag. Har nämligen roat mig hela dagen med att kolla på fina vovvar och pratat med trevliga människor. Strömsunds brukshundsklubb anordnade nämligen en inoff-utställning i ridhuset idag :)
Man blir såååå sugen på att skaffa sig en renrasig vovve också, men de får bli först nästa sommar (tidigast). Får nöja mig med att längta tills vidare!

Sedan blev det lasange till middag, då de fanns massor av köttfärs kvar från gårdagens middag. Till efterätt blev det kladdkaka, grädde och hallon. Smarigt vill jag lova!

Sist men inte minst så blev det en ridtur i blåsten på underbara lilla Birta. Hon bryr sig inte så mycket om blåsten hon inte :P Härligt va de även fast de blåste ordentligt. 

Som sagt, ibland är livet underbart! Så nu tänker jag umgås med min sambo en stund och sedan sova. God natt!

 
Fina rosorna jag fick när jag fyllde år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0