Solen skiner :D

Förstå vilket härligt väder det vart idag, har vart ute nästan hela långa dagen.

Så man kan ju undra vad man gör ute en hel dag, joe man gör en massa roligt :) Vi var och hälsade på hos grannen på förmiddagen, sedan har vi lekt i sandlådan. När Lea sov mördade jag en buske som ska bort, så nu återstår bara en femtedel av röttera till den stackars busken. Rätt svettig efter de kan man ju säga :P
Som tur va så kom Mirja och lekte en stund med Lea så jag fick duscha. Sedan gick vi en promenad ner till Mirjas far och resterande familj. Där vi blev bjudna på påskmiddag, inte illa ska jag säga!

Blev sill, ägg, pära, skinka, tunnbröd osv till "förätt", efter de blev de grillat med potatisgratäng och sås. Som pricken över i blev det rulltårta med grädde och periskohalva på till efterätt. Rullade hem sedan i uppförsbackarna!

Lea tyckte de va riktigt bra att vara där på middag, då de va fyra "små" tjejer som lekte med henne hela tiden :)

Nu däremot så tror jag att de blir till å sova. Hoppas på lika härligt väder i morgon så man kan hitta på en massa skoj! Go natt!


Lea leker i "sandlådan" :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0