Rolig och inspirerande helg!

I fredags tog jag alltså bussen till Sundsvall, tog bara allt som allt 6,5 timma :P  Sedan kom Susanne och hämtade mig på busstationen och lotsade mig hem till henne!
Efter mycket surrande somnade man aldeles för sent, men vad gör de tänkte jag. Har ju sovmorgon, men de tyckte inte min kropp. Halv sju var väl lämpligt att kvickna till? Lyckades i varje fall somna om till kvart i 8 :)

Lördagen bestod i alla fall av hästmassage, närmare bestämt på 3 hästar och så avslutades den med en ridlektion för två trevliga ekipage :) Blev sedan en tidig kväll, inte för att jag lyckades somna förän vid ca 02.00 men, men..
Så började man söndag morgon med att vakna vid kvart i 7 IGEN, varför ska man inte lyckas sova när man får?! Låg i vilket fall kvar och drog mig till strax innan 8. Dagen bestog åter av massage på 3 hästar och en ridlektion.
Sedan kom min kära familj och hämtade mig :)
Vi tog oss även en tur genom IKEA innan vi fortsatte hemåt!

En väldigt rolig helg måste jag säga, träffade många nya människor och hästar! Lite inspirerad blev man som sagt. Så idag sadlade jag lilla Birta och red en stund på ridplanen, hon var pigg och framåt. Blir nog kanon när vi får plocka bort lite tänder!

Men nu ska jag ta och sova, god natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0