Livet i ett nötskal..

De går aldrg som man tänkt sig :P

Idag tänkte jag att jag skulle massera Vinur när Lea sov, gissa om de gick bra?! När halva hästen var avklarad, då vaknade visst damen. Vinur undrade nog vad som hände, från att stå och halvt om halvt sova till att kut ut i hagen :P Stackars ponny...

Aski-Paski däremot har haft en jobbig dag idag, stackarn. Först vart ute och raltat runt på gården ett bra tag, sedan leka med Zeb. Sist men inte minst så blev det en promenad ner på byn och när man väl trodde dagen va över blev de till att gå hem igen. Stackars, stackars hund :P Hon gick mesta dels bakom mig hem, tur vi hade sällskap med Mirja och Ella. Annars hade väl Lea fått gå och Aska åkt vagn :P

Annars har det nog inte hänt mycket idag inte. Köpt lite tyg som jag ska roa mig med att tillverka skydd åt blommorna av. Får väl se hur de går! Såg även ett super fint tyg som jag tänkte köpa, men har absolut ingen aning om vad jag ska göra med de i sånna fall. Inget tyg som går att sy kuddar av precis. Men fint va de i alla fall!

De va väl dagen de kanske.. Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0