Dålig uppdatering!

Kan inte förstå att de ska va så benade svårt att komma ihåg att skriva här..

Jaja, va händer i livet då? Joe, jag masserar på lite långsamt här hemma och så tömkör jag Vinur lite granna. Red även Birta för första gången på länge idag, blev en kort skritt tur innan lunch. Hon va väldans duktig kan ja tycka, vi mötte en annan som va ute och red också. Men hon accepterade att vi inte skulle följa med dom, utan att vi skulle gå vidare :)

Aska har även hunnit bli 3 år, 2april skedde de närmare bestämt :P

Till helgen bär de även av mot Sundsvall, ska dit och massera på lite hästar. Ska bli skojj!

Nu däremot e jag skit trött och tänker gå å sova! Men ni ska få en bild på min underbaring..


Många tänder har man fått :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0