Trasig..

Jag tror kroppen är trasig, är i STORT behov av en sjukgymnast just nu..
Tänk er en sjukgymnast och en personlig tränare, då kanske man kan få till den här kroppen också! Inte blir de bättre av att man håller på att bli förkyld också.

Så istället för att träna och sådär.. Så tänkte jag plocka fram järnspettet och försöka få ner lite stolpar i morgon. Si sådär 35 styckna skulle jag gissa på :P Kanske blir det även en tripp till östersund, vi får väl se. Vore kul om det blir så!

Ne nu, hej då!


Underbara vackra :)

Kommentarer
Postat av: mirja

MOhaha!!! din kropp lär knappast må bättre nu när ni har slitit som djur med att få till ridplanen :)

Du har ett frikort på en ryggmassage vid passande tillfälle / mirja

2010-09-29 @ 19:28:41
Postat av: mly

Sa det till Fredrik jag också :P Men man får väl vad man förtjänar kanske.. :)

2010-09-29 @ 20:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0