Stolpar!

Nu är kroppen inte bättre kan jag säga, har kämpat med att få ner stolparna till ridplanen idag. Jag kan säga att ungefär hälften (evetuellt fler) fick vi gräva ner. För att de va stora stenar ivägen, så dom va man tvungen att ta bort innan man kunde få ner dom förebenade stolparna!

Men jag tror att de "bara" är 4 stolpar till som ska ner. Som tur har vi även haft Mirja som barnvakt idag, tack tack och tack igen :) Annars hade vi nog inte fått ner många stolpar!

Så vi får väl se om jag tar mig upp för att åka på jobbet i morgon. Ska bli både roligt och inte roligt att åka och jobba. Kul att träffa alla barnen och så, men tråkigt för jag hinner inte göra något här hemma. Börjar 9 och slutar 17.30. Fast det är ju så det är här i livet!

Hann även med en liten ridstund i volten på min lilla ponny, hon är så rolig och duktig. Man blir så glad :)
 
Undra om min "man" tänkte sova hela kvällen. Han somnade visst när han nattade lillstumpan :)
Tills vidare bjuder jag på en härlig bild! Och så säger jag god natt!


Roligt att rida :)




Kommentarer
Postat av: Sara

Ska börjas i tid...

2010-09-29 @ 22:14:31
Postat av: Momma

Söt tjej! Hon ser ut att ha en bra sits... blir nog en duktig ryttarinna det där!

2010-10-12 @ 10:59:56
Postat av: lovisa

fin design(:

2010-10-12 @ 11:40:00
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0