Snickarn

Jepp, idag har snickarn vart här å hjälpt oss. Alltså pappa förståss :)
Vårat hus blir så himlans fint alltså, härligt att se. Bara hoppas de fortsätter att gå bra, så vi kanske kan få en utbyggnad nästa år!

Annars idag har jag och Birta provat gräsridplanen idag. Fungerade bara fint! Så nu ska alla stolparna upp och så ska jag fixa fram lite grus att fylla igen hålen med, ja dom som blivit när jag plockat bort storsten. Fyllde med jord först, men de blev ju bara geggamoja. Så nu hoppas jag att de inte va tänkt att regna så mycke denna vecka. För annars blir de riktigt blött när vi ska till och rida lektioner. De blir inte kul då :P

Ikväll så ska även hästarna få komma in och "sova". Blir så tills vi har ridit för Tina, hoppas att Birtas gigantiska mage ska gå ihop sig lite :D Sedan får jag se om dom får gå ute på nätterna ett tag till efter de. Så kanske man får någon ordning i stallet. 

Just ja! Får inte glömma bort att tala om att Birta har haft "lill matte" på ryggen idag! Lea sken som solen själv, fast vem gör inte de när man sitter på en sådan härlig liten ponny?! :)

God natt!


Visst blir de fint :)

Så en bild på Vinur!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Riktig fint! Roligt att se.

2010-09-25 @ 20:37:26
Postat av: Mly

Tackar, som sagt så är jag nöjd med hur de ser ut :)

2010-09-25 @ 21:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0