Snart!

Är detta överstökat :) Dopklänningen är så gott som klar, snoddaskakan är bakad och upplagd på kakfatet. Smörgåstårtan ska bara garneras i morgon så är även den klar, så har vi även fixat med bord och dukar. Kommer nog bli bra de här.

Sedan har prästen vart här idag och vi har valt psalmer, blev den klassiska "tryggare kan ingen vara" och en som heter "barn och stjärnor föds i mörker". Så i morgon "smäller" de :) Hoppas Lea är på strålande solskens humör i morgon och att man inte glömt något viktigt..

Annat som hänt idag är att vi vart och handlat på en massa affärer, blev en massa fina blommor som såldes utanför dollar store och så fick jag en fin kofta som jag tänkte ha på mig i morgon. Förutom dessa saker är det väl mest mat som inhandlats.
Har även beställt hem mat åt Aska, tänkte hon skulle få prova Doggys (skonsam) lamm och ris. Den kommer hem nästa måndag, kanske de blir lite bättre i magen då!

Vad har annars hänt? Joe, jag har målat stallväggen idag. Målade huspanel igår, så nu borde det bara vara att he upp den på väggen också =P

Sådär ja, de va väl vad som hänt. Efter helgen så blir det nog lite mer jobb på huset och försöka få upp lite stolpar på ridplanen och trimma lite gräs och sådana saker. Men just nu tror jag bestämt att de blir sova, sova, säng, säng, säng! God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0