Röstat!

Idag var jag och älsklingen ner och röstade. Skönt att ha de gjort, så slipper man stressa ner i helgen :)

Kan säga att min hund nyss skrämde skiten ur mig. Skulle kolla om jag hett på elen till hagen och så skulle Aska få kissa tänkte jag. Snäll som man är :P
Å vad gör token måntro?! Kutar ut bort till gruset och ställer sig och skäller som en tok med raggen rest. Inte heller verkar hon höra lilla mig som står vid dörren och ropar helt förskräckt undrandes vad de är för något. Men efter en stund slutade hon i alla fall och jag har inte en susning om vad de kan tänkas ha vart :P Alldeles svart ute ju...

Ne nu tror jag de blir mys med vovven och sen sova. Ska upp tidigt i morgon och kika på lydnadstävling, blir spännande att se vad de är för något. Så tack och hej :)


Mitt älskade lilla busfrö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0