Några steg...

Har lilla Lea gått helt själv idag :D Hon såg mäkta förvånad ut när hon kom på att hon gick utan att hålla i något!

Annars har dagen inte bjudit på allt förmycke skojj precis. Var ner på "åsen" och hackade pärer/potatis tillsammans med mor å far. Så nu har vi pärer till i vinter :)

Sedan har jag idag longerat Birta efter en hel månads vila, fatta fort en månad går =/ Hon var i alla fall piggelin och glad, så i morgon tror jag det blir longering med dubbla linor. Förhoppningsvis är vi på "g" tills Tina kommer den 2 oktober!


Lilla Birtas öga, med lite pannlugg ivägen :P

Kommentarer
Postat av: Ninni Leufven

Hej Emely! Jag följer din/er blogg som är så trevlig, fritt från skitsnack och rättstavat. Du är ju en stor djurvän och som sådan vill du ju att den dag de ska gå vidare ska det vara "illvasst". Fixa fisk snabbt, genom att ge den ett dopp i kokande vatten. Då behöver den inte uppfatta vad som finns i avloppet. En kram från Ninni

2010-09-12 @ 08:55:27
Postat av: Emely

Tack Ninni :)Men den lilla fisken får nog bo kvar ett tag till och om jag känner mig själv rätt har den snart fått kompisar också :P Du får komma och hälsa på nästa gång du kommer upp. Kramar

2010-09-12 @ 10:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0