Jobb!

I morgon ska jag jobba! Gisses förstå länge sedan de va, men de går nog bra :)
Blir skönt med lite mer pengar i kassan, så kanske man kan åka med Vinur till kliniken snart.

Annars har de väl inte hänt så mycket, bakat en snoddaskaka idag. Fast istället för kokos hade jag på krossade polkagrisar, blev helt ok de med :)

Sedan så har jag fått börjes katalogen idag, å Birta vill verkligen ha ett kamoflagetäcke med hals. De har hon faktiskt sagt till mig. "Snälla matte, kan jag inte få ett sådant täcke?".

Nog om mig, sov gott!


Visst e vi söta?! I alla fall Aska ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha Smarta och söta djur :D

2010-09-24 @ 16:49:52
Postat av: sarah

fin blogg,allt bra?

2010-09-24 @ 17:02:31
URL: http://sarahrnic.blogg.se/
Postat av: Neha

Vad kul=) vad är det för jobb?=)

2010-09-24 @ 17:36:51
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Mly

Sarah; Tack och allt är bara fint med oss :) Sj då?



Neha; Jag har varit på fritids idag och jobbat, helt ok :)

2010-09-24 @ 18:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0