Hunderi :)

Ikväll har jag Aska och Fredik vart iväg på brukshunsdklubben och kursat oss. Gick bara fint, dock så säger dom att ja ska ha henne på vänster sida och inte höger. Men vadå, lite svårt å lära gamla hundar sitta. Har ju hästarna på höger och då hamnar ju Aska där också :P
Så jag har gått och tänkt "vänstersida, vänster sida". Gissa om vänster hjärnhalva är trött nu, hehe :P

Annars idag har jag dubbellongerat Birta, gick bra på sluttampen. Däremot så ska jag byta till det raka bettet och köpa lite vaselin. Torra mungipor och de bettet hon har nu var ingen bra kombination. Va bara liten spricka, men de är inte bra i alla fall. Åtgärda!
Men hon är riktigt duktig, började hitta lite form på slutet. Men jag trodde vi skulle bli uppätna av knott / sandmy innan vi va färdiga =/ Min lilla söta ponny.

Ne nu ska jag sova. Jag är ruggigt trött och har en förbenade tandvärk. Varför ska man behöva få visdomständer?! Rena dyngan måste de vara, eftersom de flesta ändå måste ta bort dom..

God natt!



Varför tittar alla på mig?! Go skruttan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0