Första..

Arbetsdagen på väldigt länge är idag avklarad. Känndes som om man aldrig vart därifrån :P Träffade även en del arbetskamrater som jag saknat. Men jag tvivlar på att de där är jobbet för mig, inget fel på barnen och så. Men nja..

Ikväll har jag även flyttat över hästarna till vinterhagen, så nu är det bara den som ska "ätas ur" sedan är det vinter på riktigt. Hoppas även att jag ska få låna mig en ridhäst till i vinter, vore så himla roligt om jag får de :) En som man kan rida för att lära sig själv på och som andra kan rida så jag har lite sällkap!

Har även pratat med grannen ikväll och vi har lyckats få ihop en hel "bunt" med folk till ridningen för Tina den 2:a. Hela 9 styckna blir vi. Kommer bli så himlans kul, ridning, härliga människor och god mat. Kan det bli bättre? :)
Bara hoppas att vädret är på vår sida också, annars blir det blött och lerigt. Fast man överlever ju de också.

Ne nu ska jag fortsätta kolla på idol och ha lite "fredagsmys" :P


Lilla Birta bus och jag.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det blir mycket fotning nästa helg då :)

Hoppas Fredrik är beredd på lite fiske...

2010-09-24 @ 21:46:13
Postat av: Mly

De låter bra de och jag tvivlar inte på att siktet är inställt på fiske i alla fall :P

2010-09-25 @ 10:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0