Dutti hund :)

Idag har jag och Aska vart på hundklubben och tränat. Ritkigt kul att träffa allehopa och surra lite :) Aska var superduktig. Både jag och Aska var taggade och hör och häpna! Hon gick och tittade på MIG, annars brukar hon gå och sen när vi stannar så tittar hon på mig. Men nu gick hon samtidigt!!
Men hemma är inte jag direkt lika peppad och givetvis går de inte heller lika bra då. Jag kämpar vidare med mitt humör och vi blir duktigare båda två :) Härligt livet ibland.

Sedan har vi även tur som har "momma å moffa" som ställer upp som barnvakt. Annars hade vi inte kunnat ta oss iväg på hälften av dessa träningar. Så ikväll när jag och Aska kom hem då hade Lea redan druckit vällning och bytt om till pyamas, redo för att sova!

Min syster har även vart hemma i helgen en sväng och givetvis hade hon sin kamera med sig :P Så här komemr några kort..




Dom underbaraste :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Mosters lilla sötunge :D

Snart är det jul med så man kan

handla julklappar :D

2010-09-20 @ 19:03:47
Postat av: Mly

Haha, sant de :) Kommer väl kanske bli en julklapp eller två :P

2010-09-20 @ 20:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0