Dop i all ära..

Börjar vara klar med dopklänningen nu, bara sista finliret kvar. Känns riktigt bra :)

Har även bestämmt mig för va de blir för fika efteråt, blir en smörgåstårta samt snoddaskaka. Just idag lutar det åt tonfiskröra i smörgåstårtan, ska diskutera med min sambo också :) Men eftersom han fick bestämma kyrkan, när jag ville kapellet, så borde det inte vara mer än rättvist om jag får bestämma innehåll i tårtan. Eller hur?!

Jaja, nog om de dära. Idag har jag vart ner på jobbet och sagt att jag kan börja jobba, i alla fall de dagar Fredrik inte jobbar. Så förhoppningsvis blir de lite mer pengar i kassan framöver!

Fanns noll inspiration att skriva här nu alltså, så hej då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0