Citroner!

Endast för att jag inte haft någon rubrik som börjar på C!

Idag har jag nästan klippt klart gräset på ridplanen, blir kanonbra. Blir till att fylla på med matjord på endel ställen nästa sommar, så kommer de bli ännu bättre :)

Sedan har jag och Birta vart ute på en liten ridtur ikväll, hon är bara för go. Sedan tog jag och pysslade om min gamle man lite också. Han förtjänar det bästa efter alla år han gjort allt för mig!
Alltså ännu en bra anledning till att läsa hästmassage på axelssons, jag VILL. Man kan ju gå ett steg i taget som sagt, så man hinner tjäna ihop lite pengar till nästa steg!

Nu däremot sitter vi och tittar på debatten med det röd-gröna blocket. Mycket intressant, precis som igår :) Fast ajg är emot dehär med block. För om man ska se det drastiskt så är det ju så, att om man förstar på folkpartiet tex så röstar du egentligen på moderaterna. Om du röstar på vänsterpartiet så röstar du egentligen på socialdemokraterna, för de är de två partierna som är de "stora" partierna. Borde väl vara så att man ska kunna "övertala" sina väljare tillräckligt för att inte beöva hjälp från andra. För lite så tycker jag nog att det är med denna blockpolitik.
Förra valet hade egentligen socialdemokraterna vunnit om inte alliansen är som dom är, alltså 4 partier. Näe, inte min stil direkt :P

Så va de med de. Nu ska jag fortsätta att dricka mitt te och äta mina nöd-muffins. Vi har fått för oss att det inte ska vara något godis, dricka, chips och glass mer än på helgerna. Men kakor dom ingår inte där :D
Så hej då!


Mmm.. Muffins :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0