Blödig!

Nog är man blödig, när man inte ens fixar att spola bort en enda neontetra! Så det slutade med att akvariet städades och min lilla fisk fick bo kvar :) Bara hoppas man tar sig i kragen och städar innan det är katastrof igen..

Igår i alla fall så var vi en sväng till veterinären eller egentligen till hon som jobbar där och klipper hundar. Så Aska fick sina tassar urklippta inför vintern, inga stora isklumpar i tassarna här inte! Sedan betalade jag även mina skulder där. Mindre kul, men gjort är de nu i alla fall :)

Sedan tog vi oss en tripp till bcv och vägde och mätte Lea, under tiden vi väntade lekte Lea bland alla andra barn. Samt så gjorde vi ett handavtryck i lera, som vi får hämta nästa gång vi är där. Ska försöka få tummen ur och åka dit på torsdagarna (baby öppet då), då hon nu verkar vara intresserad av att leka med eller bland dom andra barnen. Förut var det ju bara äta, sova, skita och då har jag inte tyckt att det vart någon mening.

Annars har vi målat söderväggen, så nu ska bara fodren upp! Blir fin fint de :P
Så har vi även börjat ta tag i ridplanen, klippt lite gräs och förberett för uppsättning av stolparna.
Även mina nya och endel gamla blommor har fått ny jord. Roligt med blommor, blir som så hemtrevligt!

Jaja, dravel dravel :) Nu har jag tryckt i mig rödvinbärspaj med marsansås, så jag mår som jag förtjänar :P  God natt!


Visst är hon vacker våran Aski-Paski?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0