Birta!

Underbara lilla ponny :D

Idag har jag och Birta vart ute och ridit tillsammans med grannnarna våra. Mycket spännande med nya kompisar kan man säga, blev riktigt piggelin. Men fortfarande kontrollerbart :)
På slutet av ridturen så provade jag att se om det fanns någon form i skritten och gissa vad?! De fanns det! Ska bli så kul å fortsätta se vad som finns i den där ponnyn. Så hoppas vi på att vi kan sällskapa med grannarna ut litegranna i fortsätningen också :)

Annars har jag mest busat med Lea idag och nu kikar jag på biggest loser sverige.

Känns som om det bara blir mer och mer fettma i vår värld. Inte vidarens bra och förhoppningsvis så ändras det med tiden också. Dock tror jag att det är ett problem som man måste prata och jobba en hel del om för att få människor att förstå hur farligt detta är. 

Har även lite funderingar på hästmassage. Tror jag ska spara pengar så jag kan läsa lite hästmassage på axelssons, i alla fall introduktionen och förhoppningsvis något av de fem stegen också :)


Vackra Vinurs kloka öga :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Som han måste ha ärvt efter världens bästa mamma :-)

2010-09-17 @ 19:25:42
Postat av: Anonym

Sant så sant :)

2010-09-19 @ 20:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0