1års kontroll.

Ja precis, igår va de 1års kontrollen och den gick hon igenom ua. Hehe, där fick man tilld e så de lät som en veterinärbesiktning :)

Däremot blev det inge sprutor tagna, eftersom hon är sjuk fortfarande. Stackars liten säger jag bara, tänkt dig å inte kunna andas genom näsan och så för att kunna sova vill man ha tutten. Då kan man ju inte andas genom munnen heller, blir som så långa nätter då!

Inte har jag lyckats gjort något med min häst på 3 dagar heller. I tisdags hade jag ingen lust till annat än att dra något gammalt över mig och igår och idag jobbar Fredrik. Men i morgon ska jag försöka ta tummen ur och testa rida på gräsplanen.  

Knepigt de kan var ibland. För ibland känns allt jobbigt och tråkigt och man är allmänt deprimerad och så kan man inte ens säga vad det beror på?! Är det då man kan ta till hormonerna som förklaring :P

Ne undra om man skulle ha bakat sig en kaka, vore inte helt fel de kanske.. Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0