Yes :)

Idag har man arbetat, riktigt skojj :) Elevenval, bild. Så det har gjorts pärldjur och målats. Så nu har man ont i fingrarna, metalltråd är inte alltid så rolig att ha med å göra!

Efter jobet gick jag hem tll Mirja och fikade. Sedan bar det iväg hemåt och så gick jag och Mirja iväg och la två spår var. Ett i skogen och ett på en lägda. Sedan hämtades hundarna och så gick de undan :P Ella fattade direkt vad det var frågan om, tyckte att de va kalas kul! Aska stannade en gång och frågade "gör jag rätt?" och de gjorde hon :)
Så dom lyckades riktigt bra damerna, efter spårningen gjorde vi en leta-ruta. Aska riktigt älskar den, hon vibrerade hela hon innan hon fick sticka iväg och leta efter leksaken :)

Alltså en lyckad träningsdag för dom två svarta :P

Till det mindre roliga för dagen. Lea fick tag i lite äggskal och fick fin fina allergiutslag i ansiktet och började klia i ögonen. Så man kan ju konstatera att hon nog inte ska äta ägg =/ Så ägg och mjölk är tydligen inget för vår tjej!

I morgon blir det jobb igen och tills dess ska jag sitta här och vänta på min sambo! Han "köpte" sig lite egen-tid ute i verkstaden genom att mocka åt mig. Vet inte om de egentligen lönade sig för honom, men rätt skönt för mig!


Dom två svarta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0